maandag 23 maart 2009

K3 - 1



De laatste zekerheid uit het leven verdwijnt...
Net zoals 1 + 1 evenveel als 1 is, was K3 ros + blond + zwart.

Vandaag werd bekendgemaakt dat "de blonde", Kathleen voor de vrienden, ermee ophoudt. De andere twee K'tjes doen wel voort. Mogelijk komt er ook een soort talentenjacht om een nieuwe blondine te zoeken.

Tijd om hun eerste singel nog eens op te diepen!
Schaam je vooral niet om het volume open te draaien, een borstel uit de schuif de grabbelen en beginnen mee te zingen, net of je de nieuwe blonde bent...

K3 - Heyah Mamma

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben blond!
Ik ga me inschrijven!

Inderdaad, spijtig.. =(
Maar ach, binnen 20 jaar hebben wij antiek in huis!

Anoniem zei

Ik vind het echt jammer!
De kls kome nu al naar mij om te zegeg da de blonde van K3 gestopt is!