zondag 31 augustus 2008

Hestival!


Dit jaar gingen De Nichjes voor het eerst naar Hestival, een gratis festivalletje in Heist o/d Berg.
Op de affiche stonden namen als Balthazar, Delavega, The Scene en HERMANOS INGLESOS. Ik boekte me nog een last minute ticketje richting Heist, enkel en alleen voor Hermanos.
En 'k moet zeggen: ze hebben me niet teleurgesteld. Nu, het was niet 100% Hermanos Inglesos zoals ze bekend zijn.. Didier lag ziek in bed en dus had Cédric voor vervanging gezorgd. 2 kleppers voor de prijs van 1: hij had Thang (I suppose) van Fredo & Thang bij...

VET FIESTJEN ze!
Zonde dat er 1. zo weinig volk was en 2. dat't zo vroeg gedaan was...
En ohja, de andere artiesten? Wel Delavega was op't gemakske en The Scene vond ik eigenlijk echt niet zo top. 'k Had er meer van verwacht.
Voorts hebben drank, lachsalvo's en vette danspasjes elkaar strak opgevolgd! Een geslaagde avond, al zeg ik het zelf!
(en de foto's worden in mijn privé collectie bewaard wegens: te schraal, maar de Facebookers onder ons kunnen ze wel zien op mijn profiel)

Maar goed, afhankelijk van de affiche volgend jaar zien ze me daar misschien nog eens terug...

[Ine]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En wie zat er weer heel de avond aan mijn gat? =O

Anoniem zei

Seg Inie, der was best wel veel volk hoor:p er mag maar 8000 man op dat plein en er was 7500 man :p
(ze hadden er maar 5000 ofzoiets verwacht)Is echt wel een record voor hestival hoor=D

XX

Anoniem zei

en nog iets.. vroeg gedaan? Ik lag uiteindelijk pas om half 5 in men bed.. (wel mits ambras me de security maarja, da doet er nie toe):)