zondag 28 september 2008

Don't think twice!


Mode tip!

Wie into vintage en tweedehandsspulletjes is kan zich deze week maar beter naar Think Twice in Antwerpen reppen! Deze week houden zij een stockverkoop. Afgelopen zaterdag verkochten ze alles aan maximum 3 euro (en ja, ook ik deed een koopje), maar deze week gaan ze nog een stapje verder.

-Maandag: €3
-Dinsdag/woensdag: €2
-Donderdag: €1

Waar moet je zijn voor al dat lekkers?
Er is een filiaal in de Lange Klarenstraat (zijstraat van de Meir) en je vindt er ook nog eentje op de Sint Jacobsmarkt.

Allen daarheen!
Of toch maar niet, anders is er niets meer voor mij! Want ik zal zeker en vast mijn springuren gebruiken om op zoek te gaan naar het ideale retro vestje...

En ohja, een klikje op het logo brengt je op hun MySpace.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Kben vandaag in die op de st jakobsmarkt geweest, maar er was helemaal niks meer fatsoenlijk vond ik :(

Dorien.

Laura zei

Bugger, waarom kan ik dan uitgerekend niet naar Antwerpen? :( Gelukkig heb ik m'n koopjes van afgelopen weekend hé. ;)