woensdag 10 september 2008

Zo debiel maar toch lollig

"Welke hit stond op 1 op jouw geboortedatum?"

Moest het al eens gebeuren dat je je die vraag stelt, dan bied ik je daar graag een antwoord op.
In de vorm van een website, weliswaar. Want zelfs De Nichjes weten niet alles (verbazing alom!)..
Op EveryHit.com vind je het antwoord op je vraag.
Je krijgt er zelfs nog een lijstje bij met sterren waarmee je je verjaardag kan gaan vieren op een decadent feestje!

Op mijn geboortedag (24/12/1989) stond - hoe kan het ook anders? - "Do They Know It's Christmas?" op nummer 1.
Bij Ilse (14/11/1989) was dat "All Around the World" van Lisa Stansfield.

En omdat ik graag cadeau'tjes geef die me zelf niet al te veel geld kosten zwier ik er graag de liedjes gratis en voor niets bij. Alstublieft!

Band Aid - Do They Know It's Christmas?


Lisa Stansfield - All Around the World


[Ine]

Geen opmerkingen: