woensdag 7 mei 2008

Dag vriendjes en vriendinnetjes!

Het is al een tijdje stil geweest rond Ilse, maar nu heb ik eventjes tijd voor onze liefste lezertjes!

Jaja, het is weer zover! Sinds deze maandag ben ik terug op stage voor drie weken.
Deze keer sta ik op A4 (Chronische Geriatrie) in het Heilig Hartziekenhuis in Lier. Allesinds dichter bij de deur dan Vilvoorde..!!
Na drie vermoeiende dagjes ben ik blij dat ik nog eens op een normaal uur in mijn bed kan kruipen straks, het zal mij goed doen! =P

Tot heden heb ik hoofdzakelijk goede commentaar gekregen, ze zijn trouwens verbaasd van mijn goede techniek voor inspuitingen! Sjah, ik deed nu eenmaal niets anders dan mensen platspuiten in Vilvoorde.. =D

Toen ik maandag van start ging (met een late - 14.00u-22.00u) had ik eerst niet zo'n fantastische gevoel. We staan namelijk met 5 studenten op die dienst (in Vilvoorde was ik alleen) en ik vond persoonlijk dat er een soort van competetiesfeer hing. Maar dat is ondertussen al veel gebeterd, wat een vlotte cummunicatie allemaal niet kan teweeg brengen!
Voor de rest heb ik nog geen stressvolle situaties beleefd (en nee, ik heb nog geen dode patiënten aangetroffen), buiten dat ik op mijn tweede dag al gedoopt was (de betreffende substantie bestond uit koffie/hesp/boterhammekes met smeerkaas).

Bon, niet dat het iemand zou geïnteresseerd hebben.. Maar nu heb je een beetje een idee waarmee Ilsje bezig is dezer tijden! =D


Ps: Error!! Mijn allergie voor plantensappen & de zon komt terug! Straks zien mijn benen weer paars! =(


[Ilse]

Geen opmerkingen: