vrijdag 9 mei 2008

Justice est arrivé!

Één van mijn favoriete bands momenteel is Justice.
Door de meesten wel bekend van de samenwerking met Simian: Because we are your friend, you never be alone again.. COME OOON!
Maar dus,
ze hebben echt massa's fantastische muziek!
En hun videoclips zijn echt schitterende creaties allemaal...

D.A.N.C.E.


DVNO


En euhh,
als je van dit nichje een vriendje wil zijn,
kan je er maar voor zorgen dat je dat gat in je cultuur dicht (indien je nog niet van Justice had gehoord - al lijkt zoiets me onmogelijk als je al een vriendje was) en NU de clipjes bekijkt..
Ohja, jezelf hun muziek (op legale wijze, uiteraard) toe-eigenen lijkt me ook al een stap in de goede richting als je kans wil maken op mijn onvoorwaardelijke vriendschap en appreciatie! :)

Maar je komt pas echt in de hall of fame terecht als je me nù belt en zegt 'Ine, ik heb kaartjes voor hun concert in de AB morgen, ga je mee?'!
Message taken? :)


[Ine]

2 opmerkingen:

Laura zei

En, nog ticketjes gevonden? :D

Anoniem zei

Neen :(
en voor Booka Shade zit't er ook niet meteen in..