donderdag 21 februari 2008

Geen kreetjes en geen lachjes...

In een ver (maar écht ver) verleden waren Ilse en ik wat je kan noemen fan van K3...
En blij dat we waren toen ze in hun beginjaren in Duffel kwamen optreden! We waren alleen heel teleurgesteld toen ze geen tijd vrijmaakten om alle kindjes van een handtekening te voorzien. Awoert!
Maar!
Je moet de teksten van hun liedjes eens bekijken, zó onschuldig zijn die niet hoor!

We beginnen bij "Heyah Mama"
...Ik wil jou jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes.
Heel zachtjes...

In "Dat ding dat je doet" gaat het dan weer van
...Rits snel je mond dicht en zwijg
maak geen gebaar, geen geluid
als je nu naar me kijkt,
dan hou ik het niet meer uit...

En in "De liefdeskapitein" doen ze zich wel héél welwillend voor ;)
...We kiezen een plekje voor ons alleen
Geen drukte geen mensen meer om ons heen
Ik wil alles met je delen
Maak mij niets uit hoe of waar...

Tot slot ook nog "Leonardo"
(maar je kan het ze niet verwijten ^^)
...Mijn lichaam is betoverd, m'n lippen zijn verlamd
Sinds die hunk van duizend dromen bij me kwam
Zijn mooie lach, zijn 'coole' blik
Een kleine kus, en weg ben ik
Hij kruipt onder mijn huid en steekt m'n hoofd in brand...

Ik durf wedden dat er zo nog véél meer verborgen boodschappen in hun liedjes zitten!
Meisjes met staartjes in hun haar een Dockers aan hun voeten zijn echt niet te vertrouwen...



Sloeberkes zijn't ja!

Geen opmerkingen: