dinsdag 19 februari 2008

Terug naar vroeger!


Gisteren werd ik ineens op smallband gezwierd (je weet wel, downloaden enzo, ikzelf had er niets mee te maken ^^) en enkele uurtjes later zelfs op 'geen band', weg internet!
Wat doet een mens dan?
Ik heb me teruggetrokken op mijn kamer, met de radio aan (Stereo Spécial!). Lichten uit, spot aan, gezelligheid troef! Ook belangrijk: een potje zwarte verf...
Ik kreeg de kriebels op nog eens een penseel boven te halen!
Alleen had ik geen inspiratie, tot mijn oog viel op het logo van de "KWAL-balcony" (Ben Roelants & Erik Cloetens die hun dj-skills tonen op het balkon in Café d'Anvers), en daaruit ontstond dit!
Ik weet't, ik weet't, niet bepaald een picasso (en al zeker niet door de vegen die ik maakte bij het verschieten wanneer mijn gsm me liet weten dat ik een sms'je had ontvangen),
maar ik kan er best mee leven!

Ik en verf eindigt resoluut in iets met vierkantjes en symmetrische toestanden!

Terug naar vroeger; weg met televisie & internet! ^^

[Ine]

1 opmerking:

Anoniem zei

Hebt gij dit geschildert? =O
Wohow, das keii sjik!
Xx.