woensdag 13 februari 2008

Ready? Set! GO!


De nichjes,


wie zijn ze, wat doen ze, en vooral: waarom! ;)


Ilse; 18 jaar jong en toekomstige verpleegster!
Ine; eveneens 18 jaar jong (zelfs een maand jonger dan Ilse) en studeert regentaat Engels-biologie!
(op de foto vlnr: Ine & Ilse)

Waar het allemaal begon?

Bij de knotsgekke Thibaut en Ben van Stereo Spécial op Donna...!
Ik had op mijn Donna-blog mijn eerste schrijfsel helemaal opgedragen aan Ilse, en toen het tijdens hun programma over weblogs ging vond ik toch dat dat blog-postje openbaar moest worden gemaakt! Hierna kregen we (of vooral: ikke!) het idee om een echt nichjes-blog te starten...

(www.donna.be/users/ine 11/02/2008 22:26)

"Mijnen engel! Mijn nicht!

Er zijn zo van die onafscheidelijke duo's..
Je hebt Nicole & Hugo, Samson & Gert, Danny Zuko & Sandy Olsson, Ben & Thibaut,...
Maar ook Ilse & Ine! De "nichjes"...

En aan wie beter dan aan mijn wederhelft kan ik mijn eerste Donna-blog opdragen? Correct!

Ons Ilsje dus...Iets meer dan een maand ouder dan ik, maar het belangrijkste is dat we samen 1 jaar werden, 2, 3,... en het meest recent "the great 18!" We verloren samen onze eerste tandjes, vielen van onze fiets, gingen samen naar school (waarvan 9 jaar in dezelfde klas), we hadden zelfs 2 auto-ongelukjes samen! ^^

Ilse volgt nu een opleiding tot "nurse Ilse", terwijl ik koos voor "mevrouw Van den Wijngaert" ofte "die van biologie"..
Ilse, ik mis je! Het is tijd voor een nichjes-dag!

Ik hoop dat zij en ik samen oud kunnen worden, wonend in dezelfde straat en op 100-jarige leeftijd wonen we dan samen in een decadent luxueus rusthuis!

Ilse, nichje, dit is dikke liefde ze! ^^

Spread the word! Jihaaaaa!<3."



In dit blog zal het dus vooral over onszelf gaan,
of over dingen die we onwaarschijnlijk grappig (of heel ontroerend) vinden!
En natuurlijk wordt het geheel overgoten door een sausje van amusante (doch waarschijnlijk ook heel gênante) anekdotes over ons leven samen...
Tot blogs!
x, Ine!

1 opmerking:

Laura zei

Welkom op blogger! :)