zaterdag 16 februari 2008

Push It!

Het was méér dan hoog tijd dat ik eens een kijkje ging nemen op Push It (elke 3de vrijdag van de maand in Café d'Anvers) waar Mr Ben Roelants, aka Ben Dover, draait op de KWAL balcony!
En het was vetjes hoor!
De sfeer was eerst ver te zoeken, maar dat kan ook te wijten zijn aan het feit dat wij daar al schandalig vroeg waren omdat de heer NBMS ons anders niet op tijd kon afleveren!
Maar dus, eens dat de mensen binnenstroomden werd't een knaller van formaat ;)
Goeie muziek (meer dan goed) en de sfeer was veel beter dan ik eerst vreesde. 't Was ook zo supah funky! Mede door de projecties van kwallen en andere kwal-achtige oceaandieren.

De avond eindigde echter in mineur (zoals ze dat dan noemen) doordat we onze trein misten en nog meer als een uur op het station moesten wachten op de volgende... Een uur dat ik liever op't balkon had doorgebracht!

Fijne avond, voor herhaling vatbaar!
Volgende keer staat al aangestipt in mijn agenda!

x Ine

(foto's: www.pushit.be & www.cafedanvers.com)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat moet mij daar nogal een vette party geweest zijn :o

Anoniem zei

Als ge da maar weet Christophe!
Ineke, ik vond het ook heel leuk ma volgende keer zalk zien dak wa ben uitgeslape! =D
Xx. Tinne

Anoniem zei

me mij erbij had da veel graver geweest !

maja, ik moest werke op de snor-quiz, snik !

xxx