dinsdag 26 februari 2008

Tokio Hotel für immer!


"Tokio Hotel gekte!"

Op de website van Donna is de Tokio Hotel mania helemaal los gebroken!
Er zou op hun site een waarschuwing moeten staan vind ik: Watch out! 13-jarigen on the loose!
Maandag 3 maart treden ze op in ons landje, en naar aanleiding van dat optreden geven ze bij Stereo Spécial (jawohl, bij Ben & Thibaut) een meet & greet weg.
Op dat bericht op de site is ondertussen al meer dan 500 keer gereageerd! Inderdaad: ZOT!
Er moet wel bij worden gezegd dat de eerste reactie van mezelf kwam en die luidde als volgt:
"Ik blijf erbij: dat is écht een meisje! :-)"

Maar wat bleek! De fans van Tokio Hotel hebben nogal lange teentjes als het op mopjes over het geslacht van hun idooltje Bill aankomt! Er ontstond een hele hetze (die zelfs vernoemd werd tijdens Stereo Spéical gisteren, yeah!) rond...
Whoops!
Toch wel opmerkelijk dat al die 'boze' reacties kwamen van meisjes tussen 13 en 15 jaar.
Reden? Gebrek aan relativeringsvermogen lijkt me.
Achja, ik beken! Mensen die 4 jaar geleden tegen mij kwamen vertellen dat 'die van Blue' een bende janetten waren kregen van mij ook een djoef op hun muil...

Als ik dan reacties lees als
bill
je bent men leven!je bent een droom!!(een suupr mooie droom dan!!!!!!!!!!!!!!!!)bill,mijn droom is jou es te ontmoeten!oog in oog!bill,ich liebe dich!en da mag iedereen weten!!!!als jij er maar bentet kan me ni schele wa ze van je vinde,jij blijft ALTIJD in men hard al den knapsten JONGEN,mooiste,coolste,tofste,sexyste,geisls,beste zanger,mooiste lijf,mooiste lippen,...BILL,JIJ BENT MIJN ALLES!!!!!!!!!!!!!!!!!
th = men leven!!
moet ik toch héél hard lachen hoor, dat kan ik absoluut niet bedwingen dan!

Niets persoonlijk tegen de groep, enkel die hype en gillende trienen. ^^
Misschien één voordeel aan die hype? Ze zullen allemaal heel goeie punten halen bij de lessen Duits nu.


Ben & Thibaut,
DU BIST MEINE GANZE WELT!

Zo, blij dat dat ook weer eventjes is uitgeklaard! :-)
(dat is wat men noemt: een Tokio Hotelleken doen)

[Ine]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tokio hotel is zalig goed en iedereen die dat niet vind kan voor mijn part naar de maan geschoten worden!

TH ich liebe dich für immer!!


=D =D =D =D

Manman, dat wilde ik al eens langer doen se =D Waar is de tijd!!


Ik durf er trouwens voor te wedden dat veel van die diehard fans eerste zelf dachten dat Bill een meisje was. No offence, dat kan dan wel een jongen zijn, hij heeft een enorm grote vrouwelijke kant!

Anoniem zei

Volgens mij bestonden de luisteraars gisteren ook alleen maar uit gillende 13-jarigen :p

In ieder geval ga ik hard lopen van alles wat met TH te maken heeft :D

Dorien.

Anoniem zei

Ik dacht in het begin echt dat het een meisje was ja..
Hun muziek is niet slecht, maar ook niet goed, het is gewoon =)
Xx.