maandag 25 februari 2008

Katarakt; gewikt en gewogen


Ben ik op deze aardkloot de enige persoon die níét zot staat van Katarakt op Één, en die niet zo overdonderd wordt door het 'talent' van Karlijn Van Sieleghem?
Ik kijk elke week naar het programma, in de hoop van eindelijk eens te kunnen zeggen dat't echt 'wauw' was. Maar helaas, ik blijf op mijn honger zitten!
Ik vind dat het allemaal veel te traag gaat, dat er geen verhaal in zit waar je elke week gespannen naar het vervolg van kan verlangen. De aflevering van gisteren was de eerste die me wist te raken, toen ze allemaal rond het sterfbed zaten van Elisabeths vader, en dat had veel te maken met het feit dat ik nogal emotioneel aangelegd ben als het op zulke dingen aankomt. ^^
De acteerprestaties van Karlijn dan...
Ik vind haar echt een weirdo, ze praat echt als een retard (zoals mijn broer en ik het zo mooi benoemen).
De enige reden om te blijven kijken is Ides Meire, met zijn oh zo schattig lachje!
Al vind ik het wel vreemd nu om hem 'mama' te horen zeggen terwijl we nu allemaal weten dat Karlijn en Ides een koppel zijn...

En los van het programma: waarom wordt die relatie (van 19 jaar verschil!) goed gekeurd en werd Tom Boonen bijna (wat zeg ik? niet bijna, helamaal!) aan de schandpaal genageld?

Anyways,
Ine staat dus niet zot van Katarakt... :-)

No offence dudes!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ilse staat wel zot van Katarakt.
Mjah, er moeten ook verschillen zijn binnen een relatie he. =D
Dat houd het een beetje spannend en levendig!

xx