vrijdag 29 februari 2008

Zo zijn er maar 2

Jan Becaus in het journaal van 19.00u: "Tot slot nog eventjes dit. De mensen in de omgeving van Lint wordt gevraagd ramen en deuren gesloten te houden..."
Inderdaad...
De nichjes kwamen nog eens samen buiten!

Vanavond was er weer een opname van "Zo is er maar één", op Één uiteraard.
De aantredende artiesten waren: Timo Descamps, Jo Leemans & Will Ferdy, Thé Lau, Marijn Devalck, Hadise en Gunter Verspecht (van Stash).
Er was enorm weinig volk in de studio en de sfeer was nog verder te zoeken dan... Ja, verder dan wat eigenlijk? Ver weg in ieder geval!
Het thema van de avond: nostalgie.

De nichjes top 6:
1. Jo Leemans & Will Ferdy - 'Het kleine café aan de haven' van Vader Abraham
(übercute!)
2. Timo Descamps - 'Verliefd op Chris Lomme' van De Kreuners
(zingt wel ok)
3. Thé Lau - 'De fanfare van honger & dorst' van Jan De Wilde
(echt een monument, uiteindelijke winnaar)
4. Gunter Verspecht - 'Testament' van Boudewijn De Groot
5. Marijn Devalck - ''t Is weer voorbij die mooie zomer' van Gerard Cox
6. Hadise - 'Afscheid van een vriend' van Clouseau

We hadden niet zo'n goede plaatsen... Al zouden de harten van de Mega Mindy's die Vlaanderen telt wel sneller gaan slaan. We hadden namelijk heel de avond uitzich op het poepje van Miguel Wiels! Niet dat ik ernaar heb gekeken hoor, het waren zijn schoenen die me fascineerden...
Of klinkt dat verre van geloofwaardig? ^^

[Ine]

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vond het wel plezant ma hoe dan ook ik amuseer me vooral me de mense die der bij zijn ;) en nu heb ik jullie ook ne keer gezien ze :D

xxx

de nichjes zei

Misschien kunnen we eens een meet & greet met onszelf weggeven? ^^

x

Anoniem zei

ja die wil ik wel winne dan :D

hehe twas leuk ulle es gezien te hebbe int echt :)

xxx

Anoniem zei

Whaaa leve timoke toch wel hoor, en de schoenen ine Coqskes he schoon witte.
xxxx