zaterdag 23 februari 2008

One, two step!

Rock it, Don't Stop it
Everybody get on the floor
Crank the party up
We about to get it on
Let me see you 1,2 step
I love it when you 1,2 step
Everybody 1,2 step
We about to get it on


En zo openen we het nieuwste bericht van Ilse.
Ik begin echt te vrezen dat Ine meer populairiteit aant kweken is!


Ilse is gisteren naar de opnames geweest van Zo Is Er Maar Eén ---> Mega Mindy!
We stonden natuurlijk weer fantastisch.. =P Niet dus, we stonden op de plaats waar ze altijd met zo'n camera moesten passeren! Mijn rug ziet nog blauw van die camera..
Voor de rest wast eigenlijk wel een toffe aflevering, Free heeft echt schoon gezongen. Ik vond de Ronny ook wel de moeite en Barbara Dex was ook goewd!!
Maarja, gelijk het dochtertje van Ronny zei: Mega Mindy wint altijd!

Voor de rest is alles owkeej hier, kben blij dak nog es kan uitslapen.. Het heeft deugd gedaan! =D
Nog een weekje en tzit er weeral op, best wel spijtig! Echt kei toffe mensen leren kennen bij mijn "collega's". Het enige wat ik niet zal missen is het vroeg opstaan.. Hahaha.. =D

Alej, sluu..
Mijn nichje doet dat hier trouwens fantastisch he! (Dikke zoen!!)

Ilse x

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wie was er nog allemaal?

Anoniem zei

Bedoeld ge de artiesten?
Free Souffriau, Boogie Boy, Ronny Mosuse, Barbara Dex, Jeroen Van Der Boom en Eva De Roovere & Wimmeke Punk.

Anoniem zei

Oooh marieke en mozes waren er, en waar zat ik op leidingsweekend. Maar niet erg Ik ga vanavond, en wie komt er dan TIMO hoezeee.

xxx steph

Anoniem zei

MEGA MINDY is de BESTE!!! en da dochterke van Ronny Mosuse mas echt kei schattig!

Sanne xx