vrijdag 15 februari 2008

Ilse


Naam: Ilse
Geboortedatum: 14/11/1989
Geslacht: Vrouw (dat was toch nog zo, de laatste keer dat ik dit checkte!)
Studie: Verpleegkunde (eerste jaar)
Seksuele voorkeur: Bi.. (jaja, jullie komen allemaal in aanmerking!)
Haarkleur: Blond (eigenlijk lichtbruin, ik ben namelijk fake blond =D Aha!)
Kleur ogen: Groen
Heb je kinderen?: Ik heb er al zo'n 10 rondlopen op deze aardbol denk ik, vraag me nu niet waar ze rondhangen..
Favoriete steden: Parijs, Antwerpen, Barcelona, ...
Beste reiservaring: De vakanties met mijn nichje, de schoolreisjes (Parijs en Barcelona, en dan vooral Barcelona ---> Waikiki!!)
Favoriete games: The Sims (waar zijn de tijden, Ine?)
Drink je veel alcohol? Niet echt. Voor bier ben ik al niet zo te vinden. Maar met wijn, cocktail of andere soorten sterke drank ben je wel welkom bij mij! =D
Favoriete frisdrank: Tonic
Kledingstijl: Casual
Favoriete boeken of schrijvers: Pieter Aspe, Nicci French, Deflo, Virginia Andrews, ...
Favoriete huisdier(en): Mijn twee lieve poesjes (lees: katten!! ik zag u al denken!): Minoes en Fieke.
Muziekstijl: Vrij uitgebreid eigenlijk: ik hoor graag naar soul, jazz, maar af en toe ook naar rock/punk of techno... Eventueel kan klassieke muziek mij ook wel tot rust brengen.(Hans Zimmer, bijvoorbeeld).
Beste radiozender: Donna!
Filmstijl: Tekenfilms (waarvan ik de oude disneyfilms het mooist vind, maar de nieuwste kunnen ook ongelooflijk grappig zijn!), romantiek, komedie, thriller, ...
Acteur/Actrice: Julia Roberts, Holly Marie Combs, ...
Favoriete tv-programma's: Charmed, Buffy The Vampire Slayer, The L Word, Spoed, Wittekerke, ...
Het beste dat je tot nu toe is overkomen?: Het prille begin van liefde.
Waar heb je een hekel aan?: Bazige, onverdraagzame mensen.
Wat vind jij romantisch?: Gewoon, gezellig samen zijn met de persoon waar je het meeste om geeft!
Homepagina: http://www.ilse.be/ (ik ga toch eens vragen achter mijn geld!)

Geen opmerkingen: