maandag 18 februari 2008

Ilse is stijf!

Jaja, je leest het goed! Ik ben stijf, aleja.. Mijn armpje toch alvast!

Ik heb een paar uur geleden mijn tweede vaccin gekregen tegen baarmoederhalskanker. =D

De dokter wou mij eerst nog zelf de spuit laten zetten (was een mopje, natuurlijk), maar ik heb de eer aan hem overgelaten.

Spuitjes zetten doe ik liever op stage, de mensen een beetje pijn doen! (Gnigni.. =D)
Neenee, ik heb vandaag trouwens een kei leuke aanmoediging gekregen. Iemand zei tegen mij dat ze mij als een goede verpleegkundige zag. ---> Ilsje was de 5 minuten daarna nog steeds in de wolken!


Mijn dagje was weer goed gevuld zie, en nu kruip ik vroeg mijn bedje in om morgen weer fris als een vis naar Vilvoorde te trekken!

Ilse xx

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja s morgens, een mens wakker maken om 4 uur. Heeel plezant zene.