maandag 3 maart 2008

Belangrijke dag! (Ilse aanwezig)

Jaja, u leest het goed. Het is vandaag een belangrijke dag in de geschiedenis van het spijbelen!
Vandaag zal het aantal vrouwelijke spijbelaars (en dan vooral de leeftijd 13-14 jarige) enorm gestegen zijn. Hiervoor is maar 1 reden: Tokio Hotel in Vorst Nationaal!
Ik zat deze morgend rustig een kopje koffie te drinken tot David Van Ooteghem mij wist te vertellen dat er al een serieuze rij mensen stonden aan te schuiven in Brussel! En het was nog maar 7 uur he!
Jaa, mijn sjat!


Maar kom, op naar serieuzere dingen van vandaag.
Eindelijk terug les, niet dat ik er zo naar uitkeek, na die stage. We kregen daar ineens al een ferm pakske cursussen mee van de drukkerij.
Ik was natuurlijk zo slim om die papieren netjes ingepakt te laten en te wachten tot een klasgenoot de zijne boven haalde.. (anders moest ik met dat pakketje, open, naar huis.. =D)

En hele dag in die aula, dat valt een mens niet aan te raden!
Tijdens de laatste uurtjes begon de vermoeidheid al ferm toe te slagen bij mij. Ik begon al met onderdelen van mijn balpen naar een klasgenoot te schieten (sorry, klasgenootje!), niet opzettelijk uiteraard!
Kom ik thuis en begin ik daar schoon al die curussen in kaftjes te steken.. Arelap, twee sneden erbij in mijn hand. Het is dat die nog niet vol stond met sneedjes van amupellekes te openen!

Maar ach, ik ben heel blij dat ik mijn klasgenootjes nog eens weerzie na die lange tijd.
Ze mogen toch zeggen wat ze willen, maar 1VPc is toch een geweldige groep.. Al zeg ik het zelf! =D

Om af te sluiten wil ik nog een oproep doen voor mijn lief klein Inetje:
Heeft er iemand soms nog een potteke blauwe plakkaatverf?
(Nummerke 535.)
Het is voor 1 van haar mooie kunstwerkjes. =D

Alej, tot zover nog eens een postje van Ilse..
Dikke zoen. x

1 opmerking:

de nichjes zei

Jahh!
VERF WANTED!

x Ine