woensdag 19 maart 2008

Back to the 50's!



Als kind vond ik interieur en decoratie al mega intressant, maar niet met de bedoeling om er iets mee aan te vangen later ofzo. Gewoon gezellig in boekjes kijken en dan fantaseren over hoe ik mijn eigen huisje zou inrichten. Het ene moment lofty, het volgende moment een oude boerderij. Maar sinds enkele jaren ben ik echt gefascineerd in de 50's - 60's...
En nu zijn ook helemaal terug, de 50's!


Hoera!
De meubels, de kledij,...: I love it!
Ik zou snel alleen gaan wonen enkel en alleen om een eigen stekje te kunnen inrichten, niet persé om thuis weg te zijn ofzo. Lang leve de kringloopwinkel!
Al vraag ik me af hoe lang al die spullen betaalbaar blijven wanneer ze very wanted worden...


Mooi he?

[Ine]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ilse loves that jurkske! ^^

Anoniem zei

Ilse heeft gelijk :)
Ik heb het meer voor de jaren 70 bollen;) allé qua behangpapier dan toch:d

Sanne

Laura zei

Ik vind vooral de Twiggy-achtige jurkjes in A-lijn uit die periode geweldig. :)