zaterdag 8 maart 2008

Disco swimming!

"Blijven zwemmen, blijven zwemmen..."

De plannen gisterenavond? De nichjes en enkele vriendjes en vriendinnetje gingen nog eens zwemmen in Lier... Vertelden ze er na mijn "goed voor mij" doodleuk bij dat het op vrijdagavond 'disco zwemmen' is! Ik zag mezelf daar al in een zwembad dat tot de nok gevuld zou zijn met joelende kinderen. En kreeg ik ongelijk? Neen hoor!

Soit...
Na enkele rondjes wildwaterbaan wilde Ine eindelijk dat stoombad opzoeken.
Héérlijk gewoon! Het stoombad werd gevolgd door de sauna, waar de nichjes het het langst volhielden.
Op sauna volgde dan weer broebelbad.
En daarna... zelfpijniging alom in alweer het wildwaterbad!
Ik heb me echt ziek gelachen daarin denk ik, met heel wat geproest en 'help ik verdrink'-gevoelens tot gevolg. Om dan nog niet te spreken van de blauwe plekken en verrokken spiertjes.

Na het zwemmen hadden we allemaal wel zin in een frietje en toen liep het volledig fout met de nichjes! Zet ons 2 samen en er word (net niet) in de broek gedaan van't lachen!
Ik wil alvast de mensen die vanmorgend een kwak mayonnaise voor hun deur vonden mijn oprechte excuses aanbieden... ^^

Conclusie: 't Was weer een héél geslaagde avond!

[Ine]

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha, ik lig gewoon strijk van u tekstje.. Ik peins da we blij mogen zijn dat er geen politie aan te pas is gekomen. Ik vrees dat de buurt daar dacht dat wij al een serieus stuk in ons voeten hadden. =D

Mijn knieën en heupen zijn niet om aan te zien, laten we dan maar zwijgen van de pijn aan mijn gezicht van tegen ons Jasna'tje te knallen in die wildwaterbaan.. =P

Anoniem zei

't was een superavond =D

Och Ilse, troost u, ik voel het niet meer hoor ;) hopelijk heb je geen blauw oog nu =o

xx

Anoniem zei

Ik heb precies wel wat gemist de vrijdag met het 'discozwemmen':)

xx
Sanne

Anoniem zei

Zijt maar zekers! ;-)

En nu had ge eindelijk de "toffe" nicht ook eens kunnen leren kennen! Haha! ^^

Volgende keer ga je maar mee hé!

Anoniem zei

toffe nicht ?
haha die is grappig :p
nee nee gebt gelijk ine ;)
en twas idd zalig ! moete we nog is doen...
en uw tekste ine, die zijn gwn hilarisch!!! waar haalt ge het ... ;)
xxx brenda