donderdag 6 maart 2008

Vuile Vlamingen


"Vlaming is 'vuiler' dan Waal"

Uit een onderzoek in opdracht van het Kruidvat is gebleken dat wij Vlamingen minder hygiënisch zouden zijn dan onze Waalse landgenoten. Dit alles viel te lezen op de website van Gazet Van Antwerpen.

Enkele cijfers:

  • van de Walen neemt 67% dagelijks een douche, bij de Vlamingen doet "maar" 47% dat;
  • 20% van de Walen neemt dagelijks een bad, Vlamingen doen dat minder: slechts 6% doet dat;
  • 81% van de Walen wast dagelijks zijn voeten, bij de Vlamingen doet maar 56% dat;
  • op een werkdag zouden we 26 minuten spenderen in onze badkamer en in de weekends zou dat zelfs 42 minuten zijn!;
  • 78% van de Belgen gebruikt dagelijks deodorant;
  • en ook met parfum en shampoo kunnen we goed om, met respectievelijk 56% en 55%.

Om eerlijk te zijn,
ik spring ook niet elke ochtend onder de douche en in bad ga ik ook niet graag... Maar dat laatste is enkel maar omdat ik vind dat wij een véél te klein bad hebben waar maar de helft van je lichaam inpast. ^^
Douchen duurt bij mij echt een eeuwigheid, als je iets doet, moet je het goed doen!
(moest je er iets om geven: ik kom net van onder de douche :-))

[Ine]


Geen opmerkingen: