zondag 9 maart 2008

Shop till you drop!

Héérlijk!
Zaterdagnamiddag nog eens richting tstàd getrokken... Zoals eerder beschreven in 'Ine houdt van...': Ine houdt van schoenen kopen!
We begonnen eigenlijk in een winkel op't Zuid: de Clinic, maar ik vond er niet de schoenen die ik zocht. Dan maar zoeken naar een bushalte om ons terug te brengen richting Meir, om dan te eindigen op een tram ^^

Anyways,
op de Meir trokken we dan richting Footlocker en daar kon ik helemaal niet meer kiezen!
Het ging tussen Nike, Puma, Onitsuka (Asics)
en eigenlijk alle schoenen in het rek.
'k Heb dan maar vanalles gepast en uiteindelijk smeekten mijn voeten om deze pareltjes van Nike.

Jammergenoeg heb ik me ook (alweer!!) een tas aangeschaft... Met als excuus, om het voor mezelf een beetje goed te praten: "die kan ik ook gebruiken voor school".
En ook nog een heel mooi - al zeg ik het zelf - cadeau'tje voor een vriendin haar verjaardag gekocht...

*zucht* Dat word een keertje meer thuis blijven deze maand!

[Ine]

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Sjiek materiaal, Ine!

Anoniem zei

schoon schoene en een schoon tas!!! :D

Anoniem zei

't is een super mooi cadeautjeeeuh!! En het hangt nog steeds veilig en wel aan mijn pols =D

En de tas is super mooi!!! Net als de mijne =D

xxx

Anoniem zei

MoOie Spulletjes!