maandag 31 maart 2008

Smakelijk...

Toen ik me vanmorgend - of door sommigen al 'middag' genoemd - gezellig in de zetel zette met mijn ontbijt en de krant, verloor mijn ontbijt (een sandwich met een paasei, moest't jullie interesseren) al snel véél van zijn smaak.

Wat las ik in de krant?
Binnenkort te vinden naast 'rundsvlees', 'gevogelte' en heel die reutemeuteut: 'insecten'!
Het is geen grap. Binnenkort kan je in de winkel diepgevroren insecten kopen. Op het menu? Treksprinkhanen, huiskrekels, moriowormen en wasmotrupsen.
Ik laat het aan jullie om er een foto van op te zoeken,
maar geloof mij: ik hou het wel bij worst en kippebillekes!

-Mama, is het eten bijna klaar?
°Nog eventjes geduld! Papa is de laatste sprinkhaan nog aan het vangen!

En nu ga ik me gauw een pizza bestellen sie, eentje zónder insecten!

Schol!


[Ine]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Euh.. Ieuw! =s
Sprinkhanen zijn naar het schijnt nog wel lekker, maar de rest, nee bedankt!
Xx.

Anoniem zei

Nah, ik kijk er al naar uit om dat te verkopen =D

Anoniem zei

Jakkes.. maar naart schijnt zou da wel lekker zijn.. Maar laat maar, ik blijf wel bij het dagdagelijkse eten=)

Sanne