woensdag 12 maart 2008

Eurosong 2008

Zondag kon iedereen zien hoe *zucht* Ishtar de finale van de preselecties van Eurosong 2008 won. Al moest je daar zelfs je tv niet voor aanzetten...
Het is zoals iedereen zegt, een liedje waar je helemaal warm van loopt of waar je helemaal wég van loopt! En ik vrees dat't bij mij eerder dat tweede is. Wat dat ander nichje denkt weet ik niet. (Ilse?)

Klik vooral níét op de foto om het liedje te horen ^^

Ik was vooral fan van Nelson en Brahim. Ik heb het nooit echt voor Brahim gehad, maar eigenlijk kan hij wél zingen.
Mijn top 5 zag er zo uit:
1) Nelson
2) Brahim
3) Paranoiacs
4) Sandrine
5) Ishtar
Maar ik denk dat’t net omgekeerd is afgelopen ^^
Al blijf ik er bij dat EFR veruit het beste was! (en Marcel, ge blijft een vieze janet! Nahh! :-p)

Dat’t daar vol met BV’s zat was natuurlijk te verwachten…
Wie hebben we allemaal gezien? Laura Lynn, Kate Ryan, andere finalisten, Belle Perez, Veronique De Cock, Freddy “ik pomp niet maar duw de aarde naar beneden” De Kerpel, en een hele Donna-ploeg. Met jaja, Ben Roelants…

(bedankt voor de foto Christophe, ghaha!)
Op de afterparty gespot met een nieuwe haarkleur: Wouter! ^^
Bruin-achtig, 't is weer iets anders he...

Foto's: Belga, Musicitems & Één.

[Ine]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tgoh, ik vind Ishtar wel plezant en hopelijk hebben we geluk met het 'alles-of-niets'-effect.

En EFR? Da's gewoon een megacoole groep natuurlijk! :p

Anoniem zei

Ha Ine! Mijn eerste reactie op een blogje van u;) hihi
Ishtar is toch nie zo slecht.. en het valt op:)

xxSannexx

Anoniem zei

Ilsje zit al heel de dag met het lied van Ishtar in haar hoofd! Misschien is dat wel een goed teken.. Hehe, we zullen zien he. Het is niet dat ik het een slecht lied vind.

Ik was persoonlijk voor Betty!! =D

x Ilse