zondag 30 maart 2008

Poolen!!


Gisteren was het weer een fijne avond.

Met een paar vriendjes zijn we gaan poolen in Lier, op de grote markt. Na een uurtje kregen we zelfs het gezelschap van mijn allercharmantste nichje, Ine.
Jasna en ik (Ilse) hadden nog nooit gepoold, laat staan zo'n 'stok' vast gehad.. =D Dus na een beetje geklungel (verkeerde ballen raken, die 'stok' niet goed vasthouden, ...) begon het wel aardig te lukken. Ik speelde samen met mijn 'partner' onder het motto: 'We kunnen niet altijd winnen he..' =P

Voor herhaling vatbaar, als het van mij afhangt toch.

[Ilse]

4 opmerkingen:

Anoniem zei

neje das just ge kunt niet altij winne :)
eh ilse ;)
ma twas eel plezant :)
zeker vo herhaling vatbaar!!!
xxx brenda

Anoniem zei

poolen is leuk :)

Anoniem zei

Inderdaad.

Anoniem zei

Wanneer gaan we nog is?
'k Vond het geweldig!

xxx