woensdag 26 maart 2008

Tip van de dag!

Moest iemand van jullie ooit problemen hebben met de computer, waarbij deze volledig opnieuw geïnstalleerd moet worden, en in het bezit zijn van een iPod. Dan raad ik jullie aan om bij iTunes op zoek te gaan naar de optie 'Reservekopie op schijf maken'.
Anders zit je lichtelijk met dezelfde problemen als ik, een hele dag bezig zijn met het opnieuw samenstellen van die bibliotheek. (dju toch!)
Ik ben nu aan cd 3 van de 34, wat een leuke dag wordt het vandaag!


Voor de geïnteresseerden: toen ik gisteren thuis kwam, na een namiddagje vol met Nichjes-plezier, zag ik er ongeveer zo uit:


[Ilse]

4 opmerkingen:

Anoniem zei

zalige sneeuwman!!

Anoniem zei

Hebt gij dieje gemaakt Ilse?

Anoniem zei

Neje.. =D
Daar was die sneeuw toch de goed voor.. =P

Ik heb die afbeelding heel stiekem gepikt (maar, shhtt..!).

Anoniem zei

Klein foutje: daar was de sneeuw 'niet' goed voor. =D
Sorry..