dinsdag 11 maart 2008

Damn, wat een pech!

Alles, maar dan ook alles ging mis in Ilse haar dagje!

Allechance heb ik toch nog goed geslapen deze nacht, ik ben nog eens wakker geworden van mijn wekker, ter verandering.
Ma bon, toen ik aan de bushalte aankwam (na een gevecht met mijn kat in de veranda) sprak Jasna mij toe: Ik vrees dat we met een probleempje zitten. Hing daar toch wel een blad dat ze gingen werken aan de Rooienberg en dat de bushalte daardoor aan de overkant van de brug was. Ik vond dit persoonlijk heel onrealistisch, aangezien dat een éénrichtingsstraat is en die bus helemaal zo niet doorkan.. Na een beetje gedenk en gevraag aan een andere persoon die op zijn bus wachtte (die heeft dezijne gemist denk ik.. =D), besloten we om toch maar naar de volgende halte te gaan. Dus ik bij Jasna achterop en wij vliegensvlug naar die halte en.. we hebben onze bus nog gehaald!

Dan op school kwam ik 's middags tot de ontdekking dat mijn rits van mijn broek al heel de voormiddag had opengestaan! (niemand die mij iets zegt!!)
Verder ging vandaag ook alles kapot he.. =P Mijn fluostift begaf het, allechance had een klasgenoot de dag ervoor eentje voor mij gaan kopen.. (Gnignigni..)
Mijne stylo ging er ook aan, en mijn kaft (nog geen maand in gebruik, van den Hema dan nog wel!) ook.. =( Elke keer als ik die open wilde doen moest ik dat toch nog handmatig fiksen.. En toedoen ging ook niet meer zo simpel.

Les tot 17.45 uur, maar meestal stoppen die docenten rond half 6, zodat wij onze bus nog met gemak kunnen halen. Maarja, vandaag natuurlijk niet. In de veronderstelling dat we die toch al lang gemist hadden vertrokken we op ons gemakske naar die halte. Toen we de bus uiteindelijk toch nog ergens tegenkwamen hebben we er nog een spurtje ingezet naar de halte, en zo heb ik voor de tweede keer vandaag net mijn bus gehaald.. =P
Op die bus zaten dan nog twee mannekes die het nodig vonden om hun muziek voor heel de bus op te zetten.. Zo van dien vetten r&nb en techno enal, maar mijne kop stond er ni echt naar ---> dus het irriteerde mij!

Het leven kan toch leuk zijn, ik ben altijd blij als ik mijn Ine'tje op msn zie! =D

Feel it, love it, Ineeee..


[Ilse]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lang leve de gele fluostiften:p

xxSannexx

Anoniem zei

Arme jij!! =(

Anoniem zei

haha ilse gij zijt echt ni te doen hè :):):) uw broek , hahahaha:d echt supergrappig ;)
xxx