dinsdag 1 april 2008

1 april!

Noem mij een droogstoppel of een saaie piet, maar ik heb een hekel aan de hetze rond "1 april".
Tandpasta aan de deurklinken, een emmer water boven de deur, de poten van het bed losvijzen,... Da's toch veel grappiger op een gewone doorsnee weekdag?
En dan nog!
Die belàchelijke flauwe grappen die je overal hoort vandaag...
Neem nu deze: Tom Boonen mag niet meerijden in de Ronde van Vlaanderen.
Man man man, wees anders origineel! ^^
De GVA bijvoorbeeld, die trekt vandaag - naar mijn simpele mening - op geen reet! Onoverzichtelijk, op z'n zachts gezegd.

Ohnee,
ik ben echt officieel een saaie piet aan't worden!
Wie houdt er nu niet van 1 april?


[Ine]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik HAAT 1 april!! ;-)

Laura zei

Sinds ik op de gevorderde leeftijd ben gekomen waarop mensen niet langer aprilvissen op elkaars rug kleven, ben ik ook niet meer zo'n fan van 1 april. ;)

Anoniem zei

Ik heb nochtans wel een geslaagde grap gehoord=) kweet nie meer juist hoe ze ineen zat maar het kwam er op neer dat een collega een mail had gekrege van een vriendin 'wie het eerste trugmailt mag met mij mee naar italië'
Sanne