donderdag 3 april 2008

I Know Who Killed Me

Klik op de foto voor de trailer.

Gisteren gezien en gekeurd: I Know Who Killed Me.
Een thriller met Lindsay Lohan.
De film gaat om een man die jonge meisjes ontvoerd, enkele weken vasthoudt en verminkt. Eén van zijn slachtoffers is Aubrey Fleming (Lohan). Enkele weken na haar verdwijning duikt ze opnieuw op. Of dat denkt iedereen toch...
Ze beweert dat ze Dakota Moss is, een stripster.
Dakota vertoont identieke verminkingen als het vorige slachtoffer, maar toch blijft ze erbij dat ze níét Aubrey is. Ze gaat zelf op zoek naar de waarheid.


In de film worden de 2 werelden - die van Dakota en die van Aubrey - van elkaar gescheiden door de kleuren rood en blauw. De film begint iets of wat sterk, maar wordt tegen het einde zwak en onrealistisch. Alle verminkingen worden op Hostel-wijze in beeld gebracht, lichtjes over the top dus.
Het is jammer dat de film meer focust op het verhaal van de meisjes dan op het gegeven van een seriemoordenaar... Er zat volgens mij meer in de film!





[Ine]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik moet jullie feliciteren, I know Who Killed me bekeken hebben en het overleefd hebben, het is niet iedereen gegeven. :) De film heeft niet voor niets 7 razzies in de wacht gesleept!

Et voila, dan eindelijk toch een commentaar van mij! :)

Cheers,
bram

Anoniem zei

In het begin vond ik hem echt heel goed. vanaf de spiegelscene is hij spijtig genoeg enkel maar gedaald in kwaliteit, om nog maar te zwijgen van het einde. Dat was ronduit niet goed!

Laura zei

Hm, ik ben al geen Lindsay Lohan fan en de vele Razzies spreken waarschijnlijk voor zich...ik denk dat ik deze aan me voorbij ga laten gaan. ;)