zondag 6 april 2008

Op naar school!

En terwijl Ine de bloemetjes buiten zet in Texel (lees: verzuipt in het werk in Texel), is het voor de meeste fans van ons blogje en mijzelf morgen weer tijd om naar school terug te keren.. =(
Na twee weekjes vol rust en ontspanning begint de stress opnieuw (lees: de saaie slaapuurtjes in die volle aula).
Aangezien de lente terug in het land is -al valt hier niet veel van te merken- zitten de busritten erop voor dit schooljaar. Vanaf morgen terug met het vlo'ke naar school! =D
Bericht aan mijn fietspartner: Jasna, smeert u beentjes maar al in!

Dus, aan alles mensen die morgen vroeg moeten opstaan om terug in hun dagelijkse routine te kruipen: Veel succes!

En Ine, veel plezier in Texel (naast de pot.. gni..gni..)!! We zullen je missen!



[Ilse]


Geheel terzijde: mijn eerste vak is al weggeschrapt voor morgen, mijn lessen beginnen pas om 13.30 uur! Jeej!)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben me al van deze ochtend mentaal aan het voorbereiden voor onze eerste fietstocht naar Lier sinds dit jaar =o

Ik wil forfait geven ='(