zondag 13 april 2008

I love the 90's - The Party

Op het aller, aller, àllerlaatste nippertje is deze helft van de nichjes toch nog tot in Hasselt geraakt! And I'm glad I did!

Artiesten die kwamen optreden waren: Dr Alban, Culture Beat, Snap!, 2 Brothers on the 4th Floor, 2 Fabiola (maar helaas zonder Zohra!) en er waren dj-sets van Regi en als afsluiter Sash!
De presentatie was in handen vaaan... Jawel!
Mr Roelants! En zeer aangename verrassing ^^
(en ook een beetje in handen van Jan Van den Bossche, van JIMtv)

In ieder geval... Het was een bangelijk feestje!
Alle acts waren in orde, maar bij 2 Fabiola viel me toch het één en ander op.
Het meest frapante was dat de 2 nieuwe zangeressen gewoon meezongen met een bandje met daarop de stem van Zohra. Bij momenten leek het zelfs of hun microfoons afstonden.
Regi was uiteraard dik oké,
maar Sash! heb ik maar een klein stukje kunnen zien... Wat ik ervan hoorde was wel minder goed dan ik had verwacht.

Besides, we waren met ongeveer 22000, en dat zou een record zijn voor ons Belgenlandje! ^^

Op naar de 90's party in 2009 zou'k zo zeggen zeg ik zo!


[Ine]

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind het echt tof voor u dat ge bent kunnen gaan..
Bedankt voor het verslagje! =D