zaterdag 19 april 2008

Druk, drukker, drukst!

Ik denk dat ik één van mijn drukste en meest vermoeiende weekends beleef.
Gisterenavond ben ik naar 'Zo is er maar één' gaan kijken in Lint, om daarna verder te gaan naar Café d'Anvers. Dat alles na een nachtje van om en bij de 4 uur slaap.
Om 7 uur lag ik zaterdagochtend in mijn bedje, om dan om 11 uur al wakker te zijn.
Om 2 uur in de namiddag werd ik dan weer verwacht op mijn middelbare school om te helpen bij een sportparcours (in een warme turnzaal!). En vanavond is het 'Gidsencafé' in Duffel...
Achja,
zo verveelt een mens zich niet he!

Bij de weg,
de KWAL-balcony was weer toppie, vrijdag.
Alleen weinig en saaie mensen! Op naar volgende maand,
dan neem ik een heel leger mee en breken we't kot daar af!
Inschrijven: chez Ine...

Ook nog een tussendoortje:
vanaf morgen beginnen de nichjes met een 'reeks' die wekelijks zal verschijnen.
Zeker kijken dus! (en beeld je nu een knipoog in zoals alleen omroepsters met blond haar dat kunnen)

[Ine]

1 opmerking:

Anoniem zei

Zal ik die omroepster dan wel spelen!

*knipoog*

^^