vrijdag 25 april 2008

Operatie: Flor


Mijn Florrekat sukkelt momenteel met een maag & darmontsteking.
Het doel van deze operatie was dan ook in mijn eentje zijn medicamentjes toedienen.
Gisteren deden we het met 2, en dat was een ganse marteling. Vandaag stond ik er dus alleen voor! Er waren 2 pogingen en een hevige machtsstrijd voor nodig...

Poging 1:
Florreke ligt te liggen op de rug van de zetel, Ine sluipt langst achteren toe en ramt het spuitje in zijn bek. Florreke is het daar duidelijk níét mee eens een wilt vluchten langs de keukendeur! Maar! Ine zou Ine niet zijn als die deur niet toe had geweest! SCORE!

Poging 2:
Florreke zit in een hoekje in de keuken. Ine doet een beetje lief, alsof dat spuitje van een minuut eerder maar een zwanske was. En ergens in dat gedoe raakt Florreke geklemt tussen mijn benen en armen en ganse lichaam. Er volgt een hevige strijd van enkele minuten die wordt gewonnen doooooor.. Jawel! INE!

Florreke: 0
Ine: 1

Gevolgen van deze operatie?
Hier loopt nu een viervoeterke rond dat behoorlijk pisnijdig is en me vanonder de eettafel vuile blikken toewerpt... En een schram van een kleine 10 cm (en da piiiiiikt!).
En ohlala, as we speak: 't is me al vergeven! Florreke staat hier alweer ronkend rond mijn benen te kronkelen...

Dat is dus échte liefde!
Ruzie maken en het weer bijleggen...

[Ine]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo liefff :)

xx Dorien.

Veel succes met het volgende gevecht alvast ;)

Anoniem zei

Manman, katten zijn toch de meest adorabele wezens op deze planeet e!!!!

Anoniem zei

groot gelijk jasna:)
Sannex