donderdag 19 juni 2008

Bobbejaanland


Terwijl ons Ine nog volop aan haar examen bezig was, zat Ilse dus in Bobbejaanland met haar klasje.
Alej, dat was toch de bedoeling.. =P
Een klein verslagje:


Onze dag begon al fantastisch, we hebben in totaal zo'n twee uur gereden naar Lichtaart..
We reden met behulp van een gps en we waren die vrij blindelings aan het volgen en ik zat vanachter en ik let dus nooit op de weg als ik met iemand mee rij.. We waren dus ergens op de autostrade en ineens zei de gps: "Volg nu de autosnelweg voor 202 km."
Wij met zen drietjes: "Wat??!!"
We zaten ondertussen al voorbij Brussel (gni gni..)! Ik denk dat die gps liever naar Walibi ging. In ieder geval, we namen de eerst volgende afrit en reden terug de autostrade op richting Antwerpen en zijn dan een uur te laat aangekomen in Lichtaart.
Ons eerste les van die dag: Vertrouw nooit op een gps!

Bon, we waren dus een uur te laat. Maar al bij al was dat niet zo'n erg, ik ken nu alle liedjes van de musical Romeo & Julia uit mijn hoofd!
Iedereen was ons natuurlijk aan het uitlachen, hoe zou je zelf zijn uiteraard? =P

Ik gaan jullie de details van het dagje besparen, anders moet ik hier een metertje vol schrijven.. En dat is misschien niet zo aangenaam. De foto's zullen wel voor zich spreken, hoe leuk het was!


Jeej, in een kinderattractie! =D
Met wat vriendjes. (Ilse is de middelste uiteraard!)

Groepsfoto...

Toen kwamen we met zen zessen uit de "Banana Battle". Ik kan u verzekeren, daar wordt ge pas nat in! =D
Niet iedereen ging in dat rups gedoe, ik persoonlijk word daar ongelooflijk misselijk in! (behalve die van op de kermis!)
Kwestie van eens origineel te zijn...Met een klasgenootje.

Hmmm!! Aardbei met chocolade errond!

Voila.. =D

[Ilse]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

't was echt een zalig dagje!!! Echt om nog eens over te doen =D

Anoniem zei

Maar dan mét Ine! *kijkt boos*
:-)

Anoniem zei

zaaaaaaaaaaaaalig dagje!!!!!
twas echt suuuuper!!
xx Sanne