vrijdag 13 juni 2008

Ine blokt (8)

Godsdienst dus vandaag...
STREEEEEESSSSSS!!

Maar ok ok,
het 'viel wel mee' uiteindelijk... Ik moest 2 vragen trekken en je had dus sowieso een vraag over de wereldreligies (moeilijk!), daar was geen ontkomen aan.
Daar had ik dus het meeste bang voor he.
En uiteraaaaaard was mijn vraag over wereldreligies beter dan de andere vraag. Typisch Ine ofzo!
Mijn 2 vragen waren:
-geef van elke bestudeerde wereldreligie de essentie weer in 1 zin of 1 woord
-als we het 'Onze Vader' bidden, wat bidden we dan juist?
Ik vond het best wel moeilijk om die essenties van de 8 religies in 1 zin te voegen, dus zei ik maar gewoon waarop dat geloof was gebaseerd. Over dat 'Onze Vader' heb ik de volledige theoretische santakraam uitgelegd - allemaal in orde - maar dat was de vraag niet. Oops.

Nu rustig 4 daagjes om mijn biologie te leren en mijn weekdierenverzameling in orde te maken... Normaal gezien moet dat lukken! Maar je gaat't zien: het examen waar je het minste stress voor hebt levert sowieso de laagste punten op... Ine zou Ine niet zijn anders, niet waar?

Smell ya later!
Ine

Geen opmerkingen: