zondag 22 juni 2008

Life in cartoon motion #10

Hou je vast!
Hier komen de laatste 3! Dus: geniet ervan...

28. "De Troetelbeertjes"


29. "Teenage Mutant Ninja Turtles"


30. "Pokémon"


De Troetelbeertjes zijn echt schattig en absoluut één brok sentiment, ze konden dus niet ontbreken hier...
In de tekenfilmpjes van de Ninja Turtles steken ze 4 pizza-vretende schildpadden (Leonardo, Donatello, Michelangelo & Raphael) samen in een riool en zij gaan dan de wrede stad verdedigen tegen alle schurken der aarde.
En Pokémon... Ik moet bekennen: ik was fan. Maar hey! Ik was 8 jaar toen dat voor't eerst op tv kwam, dan is het toch geoorloofd? Niet? Over het feit dat ik zelfs de kaartjes heb verzameld zal ik maar wijselijk niets zeggen...

Dit keer geen
"Zo zo lieve kindertjes,
dat was het dan weer voor deze week.
Hopelijk kijken jullie volgende week ook!"


Met 30 kinderprogramma's hebben we het wel gehad voor eventjes. Tijd voor iets nieuws!

Ciao,
Ine

Geen opmerkingen: