dinsdag 10 juni 2008

Mega Ilse is back!



Dag liefste lezertjes!

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie nog iets gehoord hebben van het andere nichje!
Wel, ik heb ondertussen al 7 van mijn 10 examens afgelegd.
Ik denk wel dat ze zo goed als geslaagd zijn, buiten microbiologie dan.. =P

Vandaag had ik ethiek en ik ben erin geslaagd om tot laatste te blijven zitten! ^^ Ze mogen fier zijn op mij, dat heb ik nu nog nooit voor gehad!
Daarna liep ik onze studentencoach nog bijna van zen sokken. Hij had wel voorrang van rechts, maar dat telt niet bij mij he.. Nu heeft hij tenminste iets om mee te lachen tijdens mijn examen volgende week! Want zoals hij gisteren zelf zei, ik citeer: “Op dinsdag ben ik wel goed gezind voor de examens, omdat ons Ilse als eerste moet komen!”
Ahaa!!! Ik lig goed in de markt! ^^
Ge hebt dat, of ge hebt dat niet he! (dat begint stilaan mijn levensmotto te worden!)

Gisteren was ik het leren al beu na 2 uurtjes en heb ik gewoon “Foert!” gezegd en ben op mijn vloke gesprongen. Ik heb 2 uur lang langst het Netekanaal gefietst. Eerst helemaal tot in Lier, ik kwam uiteindelijk uit op de baan naar Kessel, dan ben ik maar flink terug gedraaid. En dan in Duffel aangekomen ben ik nog eens tot in Boom gereden.
Nu hebben we wel pijn aan de knieƫn, maar dat is een bijzaak!

Soit, ik heb nog een hele namiddag psychologie voor de boeg, dus ik ga het hierbij houden!
Nog veel studieplezier (aan de studenten toch) en veel succes!

Dikke zoen,
Ilse x

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw! Ik heb nog nooit zo'n mooie Mega Mindy gezien!

Anoniem zei

ik hou van die foto =D