dinsdag 10 juni 2008

Ine blokt (5)


Eventjes een vluggertje tussendoor...
Ilse heeft er al 7 examens opzitten, ik heb morgen mijn eerste 2 dus.
Stress!
Nu voel ik de druk, de stress en "ik ga het niet kunnen" in het tienvoud... Wanneer ik aan het leren ben kom ik voortdurend dingen tegen die me voordien niet waren opgevallen, maar die me wel belangrijk lijken: Oops!
Maar goed,
morgen dus didactische thema's en opvoedkunde...
Ik durf nu mijn geld inzetten op didactiek, maar dat deed ik vorige keer ook en toen haalde ik een mooi rond getalletje: een 8. *applaus*

Leren gaat maar moeizaam (wanneer niet?).
Maar ik heb een echt excuus nu: hooikoorts!
Man man man, wat 'n hel, wat 'n hel!

Bon,
subiet Sara kijken (er zijn dingen die essentieel zijn in het leven he) en dan leren leren leren!
'k Denk dat er vanavond zelfs geen Stereo Spécial inzit voor mij *zucht*

Adios!Ine

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sara valt gewoon nooit te missen. Daar leg ik mijn boeken ook voor opzij. =D

Anoniem zei

ik ook=D
Sanne xx