dinsdag 24 juni 2008

Het BV-leven van Ilse


Ine en Ilse zijn uiteraard al grote BN-ers (lees: Bekende Nichjes), maar vandaag zette Ilse een stapje verder in de BV-wereld.
Wegens interesse (en nood aan geld, maar dat laten we achterwege) ben ik samen met ons Stéphanie naar de opnames van Het Huis Anubis geweest.
Dus met een beetje zenuwen, veel gegeeuw en pijn 'sprong' Ilse deze morgend vroeg haar bedje uit! Op naar Studio 100 in Schelle!

We werden ginds al direct naar de Green Room gebracht, die mensen kennen hun wereld he.. ^^
Na een beetje wachten was het tijd voor onze eerste scène. De opnames vonden plaats in het decor van een schoolgebouw, dus we moesten een rugzak of boekentas meenemen. Die rugzak begon al dik mijn voeten uit te hangen, ik voelde mijn schouders al niet meer na scène 1!

In ieder geval kom ik al goed in beeld in die eerste scène, wees gewaarschuwd. Ik heb daar trouwens ook direct kennisgemaakt met de knapste van de dag! ^^ --> Iris Hesseling.


Ze gaf me vrijwillig een hand en stelde zich voor (nog nooit van gehoord, nog iemand?). Maar bon, ik heb dan maar beleefd mijn naam gezegd en zij zei: "Ooh Ilse, daar vergissen ze mijn naam vaak mee!" (op zen Hollands uiteraard).

De voormiddag verliep vrij vlotjes, wanneer we niet aanwezig moesten zijn op de set konden we eventjes relaxen in de zeteltjes...
's Middags kregen we zelfs lekker warm eten met de rest van de acteurs/personeel/... .
In de namiddag was er nog 1 scène en dan was het dagje om (voor de figuranten alvast).

Dus: binnenkort is Ilse te bewonderen op de tv of het witte doek (was het nu voor de film of voor de serie?).
Geheel terzijde: Ilse is ondertussen zo rood als een kreeft en heeft daarbovenop ook nog eens een goei verkoudheid! Wat een combinatie! ^^

[Ilse]

1 opmerking:

Anoniem zei

Het was een tof dagje , en goed verdiend en gegeten zou ik zo zeggen. En Ik kende die al wel, wpeelt ook mee in gooische vrouwen en in zoop.