woensdag 18 juni 2008

Ine heeft gedaan!

Oeh yeah! Eindelijk zijn mijn examens ook gedaan!
Terwijl Ilse ondersteboven in één of andere attractie hing in Bobbejaanland kon de dees hier nog examen gaan doen...
Examen bio: onvoorspelbaar!
Ik moest 4 kaartjes trekken waarop dan enkele vraagjes stonden (want lege kaartjes geven zou redelijk debiel zijn, nietwaar?). Ik kreeg ook enkele attributen mee: skelet van een kikker, afbeelding van de doorsnede van de dunne darm en een méga afbeelding (type wereldkaarten in en aardrijkskundelokaal) van een vis en zijn ingewanden enzo.
Mijn slechtste vraag was vooral die rotvis! De dissectie van de vis was in mijn groepje redelijk gefaald waardoor wij niet alle organen hadden kunnen zien, of in stukjes (gni gni)... En dude serieus!
Mijn docent begon me daar vragen te stellen over zaken die we écht niet geleerd hadden hoor!
Maar bon!
't Zit erop!

Nu: beentjes omhoog op de ligstoel aan het zwembad!
(enkel nog een zwembad vinden)

Ook een optie: band van mijn fiets maken, aangezien ik die zonet op een idiote vijs heb stukgereden! Argh!

Bye! Ine

Geen opmerkingen: