zondag 15 juni 2008

Retro

Ine is totally into retro! En het mag geweten zijn...
Bij Living Lounge in Leuven zou'k nogal mijn gangen kunnen gaan hoor!
Check zeker ook hun website eens!
Na mijn vakantiewerk zien ze mij daar zéker... De posters, wenskaarten, verlichting, accesoires, tassen,... I LOVE IT!

Als er nog iemand leuke retro-winkeltjes kent mag je me die altijd laten weten, want ik ben nog op zoek naar een mega grave lamp. Maar the place to be blijven uiteraard rommelmarktjes...
Let the summer come!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb ook nog zo kei coole afbeeldinge op pc staan, kzal die wel eens doorsture:d

Laura zei

In Brussel zijn er heel wat toffe vintagewinkels (kledij en decoratie).

En 't is mss geen échte retro, maar naar het schijnt gaan er verschillende ontwerpers op de KunstSUPERette in Gent ook de retro tour op met hun accessoires enzo. (volgende week zondag)

Anoniem zei

KunstSUPERette is inderdaad ook neig.. 'k Heb op MySpace zo al enkele dingetjes gespot ^^
Let's go shopping! :-)