zondag 8 juni 2008

Ine blokt (4)

Weekend... Wat is weekend?
Sinds ik mezelf bij de echte studenten mag noemen heb ik nog heel weinig tijd.
Afin, lichtjes overdreven, dan toch. Mijn je m'en fous mentaliteit steekt nog te vaak de kop op.
Maar dus,
studeren!

Woensdag heb ik mijn eerste 2 examens en nu begin ik de druk te voelen.
Tijdens de feitelijke blokweek gaat't bij mij allemaal redelijk relaxed,
wat je dan moet uitzweten de dagen voor een examen.
Nu komen zo de gevoelens van "argh, ik ga da nie kunneeee" boven...
Toen ik daarnet mijn cursus didactische thema's opendeed, was die niet lang daarna opnieuw toe! Ik vrees dat ik dat vak te lang heb uitgesteld... ERROR
Wat ik las klonk als chinees, terwijl ik het toch al 2 keer had bezien.

Ik ben veel tijd verloren door die tering studieteksten - waar'k al enkele keren m'n beklag over gedaan heb - dan toch maar samen te vatten!

Maar goed,
vanavond zal ik nog wel iets bezien
en daarna nog wat tv kijken!
Maandag en dinsdag nog goed doorblokken en dan woensdag...
SPANNEND!
Toedels!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hehe Ine, in elk geval veel succes met de examens. En dat je nog veel op msn wilt komen babbelen;)

groetjes

uw bijna naamgenote

Ina

Anoniem zei

PANIEEEEK!!!
Sanne:)

Anoniem zei

succes in ieder geval! ik zal duimen!