zondag 15 juni 2008

Life in cartoon motion #9

Tussen alle examenstress door schenken wij jullie maar al te graag eventjes rust met enkele tekenfilms uit de oude doos... Deze week allemaal hints van Shana (muaha!).

25. "Sinbad"


26. "Seabert"


27. "Tsjilp de mus"


Ik geef zelf toe dat ik deze 3 enkel "van horen zeggen" kende, maar Shana (lees: Sanne) somde ze mee op tijdens onze mega brainstorm.
Ik raad jullie aan om hetzelfde te doen, want ik zit bijna zonder filmpjes...
Maar no worries, dan beginnen we met iets nieuws!

Zo zo lieve kindertjes,
dat was het dan weer voor deze week.
Hopelijk kijken jullie volgende week ook!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sinbad, wat een herinnering!!!

Ik had 2 films van Sinbad..


Seg, wat dacht je van platvoet en zijn vriendjes?

Anoniem zei

Ik vind dat het moet gedaan zijn om mij Shana te noeme:( ge moet nu nie van mijn goedheid profitere eh:(
SANNE