woensdag 11 juni 2008

Ine blokt (6)

2 down, 2 more to go!
Jawohl, vandaag dus die eerste 2 examens (allebei van een behoorlijk kaliber!) afgelegd...
Didactische thema's bezorgt me weer hetzelfde zekere gevoel als vorig semester, maar toen was ik uiteindelijk zwaar gebuisd en ik zeg dus diplomatisch 'geen commentaar'. In een dik uurtje was ik klaar... Opvoedkunde nam zelfs maar een uurtje in beslag.
Bij opvoedkunde heb ik wel een mega fatale fout gemaakt, maar bon, da's te laat nu ;-)
Ik ben gewoon niet zo goed in het onderscheiden van GON en ION-onderwijs. 'k Kan niet in alles even goed zijn he, niet waar?

Nu heb ik anderhalve dag om godsdienst te leren
en mijn klasgenoten hebben me verzekerd dat ik zelfs met 2 dagen niet toekom...
HOEZEE!

Nachtje doordoen dan maar he!
Over nachtje doordoen gesproken... Examens bezorgen mij sinds dit jaar slapeloze nachten. vannacht heb ik een luttele 2 uurtjes geslapen. Ilse wordt kotsmisselijk van stress, ik slaap dus niet. Jammer, maar helaas!

Ciao
Ine

1 opmerking:

Anoniem zei

Kleine correctie: Ilse kotst alleen maar de eerste dag! ^^