woensdag 4 juni 2008

Ine blokt (2)

Bon, dag 2 in den blok.

Beeld je het volgende eens in:
je zit momenteel nog in een studierichting die je voor geen réét interesseert en het volgende academiejaar ga je voor een andere studiekeuze die je hopelijk iets beter bevalt. Maar, je hebt (perfecte dochter die je bent) aan je mama belooft dat je je examens nog meedoet en een beetje je best doet om toch nog iets of wat acceptabele resultaten te behalen...
Zo'n situatie werkt dus níét!
Enfin, toch niet bij mij...
Mijn motivatie is echt ver te zoeken: die hangt ergens in een boom in de Birmaanse jungle, I suppose.

Ik ben al tevreden dat ik al een 'eerste lezing' achter de rug heb van zowel opvoedkunde als didactische thema's. De ontwikkelingspsychologie bij een tiener is best wel interessant hoor, maar er komt zó veel kijken bij de ontwikkeling van hun denken dat ik door het bos de bomen niet meer zie.
En dan heb ik het nog niet gehad over de cursusteksten die gemaakt werden door mijn medestudenten... Ik vraag me echt af of het nu zó moeilijk is om een aanvaardbare en logische lay-out te maken!

Maar goed,
blijven gaan! Nog dik 2 weken en 't is achter de rug!

Ik ga me nu nog eventjes in de zetel vlijen met de meest behaarde man die er momenteel in mijn leven rondloopt: Flor!
Noot aan mezelf: hoe mannelijk ben je na een castratie nog? Tricky one!

Cheerio!
Ine

2 opmerkingen:

Laura zei

Véél goeie moed toegewenst, Ine! Wat gaat je nu volgend jaar precies doen?

Anoniem zei

Dankje

Journalistiek ;)