zaterdag 7 juni 2008

Ine blokt (3)

Ondertussen zijn we al van dinsdag naar zaterdag gesukkeld...
Tussen die 2 dagen zaten heel wat obstakels die'k moest overwinnen.
Zoals eerder vermeld: gebrek aan motivatie.
Maar nu, die motivatie zat donderdag echt super strak! Het ging vlotjes vooruit.
Ik moest't studeren onderbreken om te gaan eten bij de paps (BBQ voor zijn verjaardag) en de plannen waren om het niet te laat te maken zodat'k mijn cursus nog rondkreeg.
Maar helààs! Door onvoorziene omstandigheden - waarover 'k nu niet te ver ga uitwijken - liepen die plannen lichtjes in het water. Het zorgde onder andere voor een hoop kopzorgen en een bijbehorende slapeloze nacht. Dat zorgde dan weer voor een hoofd dat niet echt studeer-klaar was.
Impulsief en onberekend als ik ben besloot ik maar om om 15.00u nog richting Antwerpen te trekken met een andere student die eventjes geen zin had!
Ik had mijn cursus van didactische thema's dan maar meegenomen om mijn schuldgevoelens iet of wat in te perken...

Het is eerlijk waar ZALIG om een ganse dag rien de knots te doen!
Dankje daarvoor, Sanne! Doen we vaker (maar niet de eerst komende weken, anders gaat't fout!)

Maar bon,
1 chocolade muffin en een kwartier later is het tijd om weer aan het werk te gaan!

Toedels!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En in het vervolg in gezelschap van Ilse? ^^

Anoniem zei

Ilse mocht mee,
maar Ilse had al ander gezelschap gezocht! Tsuh!

Anoniem zei

Na de examens gaan we uw rode sjakos kope;)
Twas echt een supernamiddagje, veel toffer dan studere hoor;)
hihi:p
ja ilse, eige schuld:)
XXSanneXX